Najlepsze oferty pracy biurowej i różne inne stanowiska
anak
Śmigiel, Wielkopolskie
2 d. temu
source : Lento.pl

NAJLEPSZE OFERTY PRACY BIUROWEJ I INNE09.08.2019. W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy z branży spożywczej w Śmiglu zatrudnimy od zaraz na poniższe stanowiska : 1) SEKRETARKA -

praca od poniedziałku do piątku w godz.8-16 Zakres obowiązków :

  • prowadzenie sekretariatu
  • wykonywanie prac administracyjnych
  • zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe i spożywcze
  • obsługa połączeń telefonicznych
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
  • ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • prowadzenie kalendarza spotkań
  • koordynowanie i rozliczanie podróży służbowych
  • obsługa spotkań Oczekiwania :
  • komunikatywność
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • wysoka kultura osobista
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy :
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość ciągłego rozwoju
  • pracę w zaangażowanym i dynamicznym zespole 2) PRACOWNIK PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ ŚMIGIEL lub RAKONIEWICE z opcją dojazdu za darmo PRACA ŚMIGIEL lub RAKONIEWICE Dojazd bezpłatny
  • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Praca w systemie I lub II zmianowym
  • Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenia
  • Bezpłatny dojazd
  • Możliwość dodatkowej pracy
  • Możliwość dodatkowego wynagrodzenia
  • Premie za wydajności
  • Pakiet socjalny
  • Inne dodatkowe atrakcje - szczegóły podczas rozmowy rekrutacyjnej KONTAKT 606 974 066 655 188 748 ul. Kilińskiego 71 Śmigiel 3) KOORDYNATOR DS.
  • AGENCJI PRACY RAKONIEWICE lub ŚMIGIEL Od kandydatów oczekujemy : WYMAGANA KONIECZNIE PRZYNAJMNIEJ KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO LUB UKRAIŃSKIEGO dobrej znajomości obsługi komputera, w szczególności programów pakietu MS Office, dobrej organizacji pracy, zaangażowania, aktywności i samodzielności w pracy, wysokiego poziom komunikatywności, elastyczności i wielozadaniowości w działaniu, dokładności i sumienności w realizacji powierzonych zadań, umiejętności zarządzania czasem i działania pod presją czasu, dyspozycyjności, prawa jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z urzędami, urzędnikami i dokumentami urzędowymi, mile widziane doświadczenie w załatwieniu wszelkich formalności dotyczących zatrudniania cudzoziemców Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.

    in. : kontakty z kandydatami kontakty z urzędami organizowanie i wypełnianie różnego rodzaju dokumentacji koordynowanie wszelkich tematów związanych ze sprawnym przekazywanie informacji i dokumentacji Wybranej osobie oferujemy : pracę z doświadczonym zespołem w prężnie rozwijającej się firmie możliwość rozwoju zawodowego ciągłe podnoszenie kwalifikacji atrakcyjne warunki pracy umowę o pracę Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie swoich aplikacji -

    super praca czeka na Was od zaraz - zapraszamy serdecznie.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku