Specjalista ds. Wsparcia Serwisu
Sygnity SA
Warszawa
11 d. temu

Jeśli

  • Masz wykształcenie wyższe techniczne,
  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku w branży energetycznej,
  • Posiadasz podstawową znajomość języka angielskiego.
  • Mile widziane :
  • Znajomość procesów rozliczeniowych dotyczących rozliczania energii,
  • Znajomość SQL Developer.
  • U nas będziesz

  • Koordynacją zgłoszeń serwisowych,
  • Zajmować się analizą i diagnozą zgłoszeń w zakresie merytorycznym,
  • Koordynować, monitorować i eskalować zadania związane z realizacją zgłoszenia,
  • Prowadzić wewnętrzne szkolenia oraz konsultacje z zakresu danego produktu,
  • Opracowywać niezbędną dokumentację związaną z realizacją zadań serwisowych.
  • Z nami zyskasz

  • Możliwość wdrażania innowacyjnych rozwiązań,
  • Długofalową współpracę,
  • Elastyczną formę zatrudnienia,
  • Benefity pozapłacowe : opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie grupowe,
  • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole ekspertów, chętnie dzielących się wiedzą.
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku