Customer Service Rep 5
Citi
Polska
3 d. temu

Description

  • Kontakt z Klientami w celu wyjaśniania błędnych dyspozycji Klientów, a także dokonywanie korekt / poprawek poleceń przelewów / instrukcji Klientów w ramach obowiązujących procedur;
  • Wyjaśnianie spraw i rozwiązywanie reklamacji klientów korporacyjnych;
  • Przygotowywanie korespondencji dotyczącej wyjaśnianych spraw Klientów oraz dokumentacji;
  • Raportowanie wszystkich zaistniałych zapytań, reklamacji do wewnętrznego systemu raportowania oraz systematyczne monitorowanie spraw zgodnie ze standardami czasowymi oraz procedurami;
  • Wizyty u Klientów w sprawach operacyjnych i relacyjnych;
  • Budowanie trwałych relacji z Klientem
  • Qualifications

  • Duża orientacja na Klienta;
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne;
  • Komunikatywność;
  • umiejętność prowadzenia trudnych’ rozmów z Klientami;
  • Umiejętność budowania trwałych relacji;
  • Przejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu problemów i wprowadzaniu zmian;
  • Umiejętność pracy pod presją;
  • Umiejętność dostosowania się / elastyczność;
  • Umiejętność ustalania priorytetów oraz zwracanie należytej uwagi na szczegóły;
  • Umiejętność pracy zespołowej;
  • Język angielski komunikatywny w mowie i piśmie
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku