Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Specjalista ds. koordynowania procesów - praca zdalna z językiem słowackim / czeskim
Numer referencyjny : MAKO
Miejsce pracy : Toruń
Obowiązki na stanowisku :
świadczenie profesjonalnej usługi klientom
wykonywanie czynności z zakresu obsługi zamówień
budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
przyjmowanie zamówień (głównie drogą telefoniczną)
obsługa poczty mailowej (w przypadku konieczności)
wprowadzanie zamówień do systemów SAP / Salesforce
dokonywanie zmian, na kontach klienta
aktualizacja, prowadzenie stanów magazynowych
koordynowanie całego procesu zamówienia (od złożenia do realizacji zamówienia)
stały kontakt z dostawcami (negocjacje cenowe, koordynowanie terminowości dostarczania zamówień)
Oczekiwania stawiane kandydatom :
minimum pół roku doświadczenia zawodowego, związanego z obsługą zamówień, obsługi zamówień
język angielski : B2 (minimalny poziom)
język francuski : B2 / C1 (minimalny poziom)
doświadczenia w pracy z systemem SAP / Salesforce - wymagane
swobody do prowadzenia rozmów w języku czeskim / słowackim (telefonicznie)
chęć dalszego rozwoju zawodowego, w kierunku obsługi klienta
odporności na stres i umiejętności do pracy, pod presją czasu
decyzyjności i samodzielności
Co oferuje klient :
pakiet benefitów pozapłacowych (multisport, prywatna opieka medyczna i wiele innych)
start pracy : przełom sierpień / wrzesień bieżącego roku
umowę o pracę (od pierwszego dnia zatrudnienia)
jasną ścieżkę kariery zawodowej i możliwość awansów
stabilną i długoterminową pracę dla międzynarodowego klienta
dalszy rozwój zawodowy
Aplikuj