Support Engineer z j. niemieckim
LSI Software
Stanisława Przybyszewskiego 176/178, Łódź
4 d. temu
source : Solid.jobs

Czym będziesz się zajmować?

  • Współpraca z Klientami niemieckojęzycznymi,
  • Wsparcie oraz szkolenie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania,
  • Budowanie dobrych relacji z klientami.
  • Wymagania :

  • Język niemiecki na poziomie min. B2 / C1,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego,
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnych,
  • Podstawowa wiedza z zakresu IT (np. Windows, sieci, serwery, drukarki),
  • Doświadczenie w szkoleniu i wspieraniu klientów w zakresie użytkowania oprogramowania,
  • Samodzielność oraz zaangażowanie w projekty,
  • Mile widziane :

  • Język angielski na poziomie min. B2,
  • Min. 1 rok doświadczenia w branży IT,
  • Znajomość SQL,
  • Doświadczenie w instalacji i konfiguracji systemów informatycznych.
  • Czego wymagamy?

    rok doświadczenia na podobnym stanowisku

    Znajomości :
  • Komunikacja
  • Mile widziane :

  • Obsługa klienta
  • Wiedza z zakresu IT
  • Języki :
  • Polski
  • Angielski
  • Jakie warunki i benefity otrzymasz?

  • 5000-10000 PLN miesięcznie
  • Umowa o pracę - Elastyczne godziny pracy (100%)
  • Praca zdalna : Brak
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Pakiet medyczny, Ubezpieczenie, Pakiet sportowy
  • Kawa / Herbata
  • Parking, Parking rowerowy, Pokój relaksu
  • Kim jesteśmy?

    Czy wiesz że jedząc pyszną pizzę w restauracji, obsługujący Cię kelner może korzystać z naszego oprogramowania? Oglądając film w kinie, zarządzanie repertuarami oraz szeroko pojęta obsługa klienta, działa znacznie sprawniej prawdopodobnie dzięki naszemu produktowi POSitive Cinema?

    A przebywając w wielu sklepach sieciowych, codziennym narzędziem pracy może być POSitive Retail? LSI Software jest firmą , która rozszerza swoje działanie już nie tylko na rynku polskim ale i zagranicznym.

    Naszymi klientami są m.in. CCC, Martes Sport, Ochnik, Subway, Sphinx, E. Wedel, Helios, Multikino i wiele innych. Tworzymy dla nich indywidualne, innowacyjne i doskonałe rozwiązania.

    Cenisz sobie współpracę, rozwój, podnoszenie kwalifikacji ale jednocześnie dbanie o potrzeby klienta? Aplikuj! Może nasz zespół czeka właśnie na Ciebie!

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku