Contact Center DPD Polska - Obsługa Klienta - telefon, mail, chat
DPD
Warszawa
5 d. temu

Opis stanowiska

Wsparcie Contact Center polegać będzie na :

  • Obsłudze połączeń przychodzących
  • Udzielaniu informacji o statusie przesyłki
  • Udzielaniu informacji na temat usług DPD Polska
  • Obsłudze korespondencji mail, chat
  • Wymagania

    Od Kandydatów oczekujemy :

  • Zaangażowania oraz odpowiedzialnego podejścia do zadań,
  • Pozytywnego nastawienia i uśmiechu
  • Komunikatywności oraz dobrej dykcji
  • Oferujemy :

  • Współpracę w oparciu o umowę zlecenia stawka do 19,70 zł brutto za godzinę (w przyszłości możliwość umowy o pracę)
  • Współpracę w elastycznych godzinach, w młodym, energicznym zespole
  • Terminowość wypłat
  • Szkolenie wdrożeniowe
  • Ciągłe wsparcie trenerów
  • Słodkie poniedziałki i owocowe piątki
  • Osoby zainteresowane prosimy o : przesłanie CV poprzez przycisk "Aplikuj".

    Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

    Aplikuj

    Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ( DPD ) z siedzibą w Warszawie przy ul.

    Mineralnej 15, 02-274 Warszawa.

    Podane przez Panią / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.

    Report this job
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku