Technik ds. Reklamacji
Daimler
Jawor
1 d. temu

Tasks

  • Codzienna współpraca z Zewnętrznym Usługodawcą Zarządzania Reklamacjami
  • Praca na narzędziach informatycznych przy analizie problemów jakościowych
  • Nadzorowanie blokowania, sortowania podejrzanych komponentów i wyrobów gotowych oraz
  • raportowanie postępów.

  • Proponowanie natychmiastowych działań naprawczych.
  • Nadzór nad obszarem zablokowanych komponentów i wyrobów gotowych.
  • Tworzenie analiz, raportów dotyczących obszaru zarządzania reklamacjami.
  • Współpraca z inżynierem jakości przy rozwiazywaniu problemów jakościowych.
  • W razie potrzeby przeprowadzanie kontroli / inspekcji u klienta.
  • Codzienny udział w spotkaniach produkcyjnych.
  • Udział w analizie czy problemy są spowodowane przez części dostarczone przez dostawców
  • Współpraca z laboratorium pomiarowym, tworzenie zleceń pomiarowych
  • Ciągłe usprawnianie procesu zarządzania reklamacjami
  • Qualifications

  • Wykształcenie : min. średnie lub szkolenie zawodowe w obszarze jakości.
  • Doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale jakości.
  • Umiejętność obsługi komputera.
  • Podstawowa znajomość rysunku technicznego.
  • Podstawowa umiejętność obsługi przyrządów pomiarowych.
  • Płynna znajomość języka polskiego oraz podstawowa angielskiego lub niemieckiego.
  • Kompetencje : komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; chęć nauki; odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku