Staż z lwem w Business Contact Centre
WB Business school
ING Bank Śląski, śląskie
6 d. temu

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • Telefonicznym wsparciem klientów biznesowych w zakresie obsługi bankowości internetowej i mobilnej;
  • Kontaktem z klientem w celu pozyskiwania wymaganych informacji i dokumentów;
  • Budowaniem relacji z klientem.
  • Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Znajomości podstawowych zagadnień z zakresu bankowości;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Dokładności i dobrej organizacji własnej pracy;
  • Pozytywnego nastawienia do ludzi i otwartości na zmiany;
  • Dyspozycyjności na poziomie min. 30h w tygodniu.
  • Mile widziane :

  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacje w mowie i w piśmie,
  • doświadczenie w pracy z klientem.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku