Tworzymy nową markę kosmetyków premium skin care. Zapraszamy Cię do naszego świata!
Jak widzisz w ogłoszeniu nie mamy jeszcze strony www projektu, ale mamy już swoją historię i doświadczenie.
W branży beauty funkcjonujemy już od ponad 20 lat.
Widzisz też, że zaznaczamy w wymaganiach wiele umiejętności - bierze się to stąd, że jesteśmy na wczesnym etapie budowania zespołu, gdzie potrzebna będzie większa elastyczność.
Nasza oferta jest idealna dla Ciebie, jeśli :
niemożliwe dla Ciebie nie istnieje i potrafisz znaleźć rozwiązanie z każdej sytuacji,
gdy podejmujesz się zadania, realizujesz je do końca,
jesteś świetnie zorganizowany / a i skrupulatny / a
dobrze odnajdujesz się w dokumentach, papierach, i prowadzeniu wielu spraw jednocześnie.
Za co będziesz odpowiadać?
koordynowanie pracy w biurze i sklepie online,
realizacją i logistyką zamówień w sklepie online,
dbanie o estetykę realizacji zamówień,
obsługa narzędzi niezbędnych pracy biura i sklepu e-commerce,
bieżąca obsługa telefoniczna i mailowa biura,
prace organizacyjne i administracyjne związane z prowadzoną działalnością.
Czego oczekujemy?
dobrej organizacji pracy,
wielozadaniowości - będziesz robić wiele rzeczy jednocześnie,
skrupulatności i sumienności w wykonywanych zadaniach,
umiejętności komunikacyjnych,
can do atittude' - pamiętaj, że dużo u nas się będzie działo co będzie wymagało elastyczności,
kreatywności i szukania rozwiązań,
Mile widziane :
znajomość narzędzi do obsługi systemów e-commerce
doświadczenie w branży e-commerce
doświadczenie w branży beauty.
Co oferujemy?
poza oczywistościami jak atrakcyjne warunki zatrudnienia i pracę przy bardzo ciekawym, nowym projekcie (w 'dynamicznym młodym zespole' : )
będziesz mieć realną możliwość rozwoju, bardzo dużo się nauczysz i będziesz uczestniczyć w wielu ciekawych projektach.