Customer Service Team Leader with French
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Kraków
1 d. temu
source : infoPraca

Oferta :

  • Praca w systemie hybrydowym
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dodatek do obiadów
  • Dodatek urlopowy
  • Premia roczna
  • Pakiet LuxMed
  • Karta sportowa
  • Ubezpieczenie
  • Wymagania :

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
  • Przynajmniej rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat) z kierunków : marketing, zarządzanie biznesem, inżynieria lub pokrewne
  • Znajomość systemu SAP
  • Znajomość języka hiszpańskiego / niemieckiego / włoskiego / rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
  • Silne umiejętności komunikacyjne
  • Dyscyplina
  • Dobre umiejętności zarządzania projektami (planowanie, organizacja i zarządzanie czasem)
  • Zadania :

  • Koordynowanie pracy zespołu obsługi klienta
  • Przeglądanie i rozwiązywanie złożonych spraw
  • Pełnienie funkcji zastępcy kierownika
  • Dbanie o rozwój zespołu
  • Reprezentowanie CS w projektach firmowych
  • Aktywne uczestniczenie w projektach, w które jest zaangażowany CS
  • Zarządzanie profesjonalną obsługą klienta
  • Zapewnianie wsparcia i satysfakcji klientów
  • Koordynowanie wprowadzania i utrzymywania danych cenowych systemu SAP
  • Wspieranie doskonalenia procesów (ścisła współpraca z innymi kierownikami)
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku