Przynajmniej rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Wykształcenie wyższe (min. licencjat) z kierunków : marketing, zarządzanie biznesem, inżynieria lub pokrewne
Znajomość systemu SAP
Znajomość języka hiszpańskiego / niemieckiego / włoskiego / rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
Silne umiejętności komunikacyjne
Dyscyplina
Dobre umiejętności zarządzania projektami (planowanie, organizacja i zarządzanie czasem)
Zadania :
Koordynowanie pracy zespołu obsługi klienta
Przeglądanie i rozwiązywanie złożonych spraw
Pełnienie funkcji zastępcy kierownika
Dbanie o rozwój zespołu
Reprezentowanie CS w projektach firmowych
Aktywne uczestniczenie w projektach, w które jest zaangażowany CS
Zarządzanie profesjonalną obsługą klienta
Zapewnianie wsparcia i satysfakcji klientów
Koordynowanie wprowadzania i utrzymywania danych cenowych systemu SAP
Wspieranie doskonalenia procesów (ścisła współpraca z innymi kierownikami)
Zgłoś tę pracę
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Dodaj do ulubionych
Musisz zalogować się na swoje konto, aby dodać tę pracę do swoich ulubionych. Kliknij "Kontynuuj", aby się zalogować lub utworzyć nowe konto. Będziesz wtedy mógł uzyskać dostęp do ulubionych z naszej strony internetowej lub z aplikacji mobilnej neuvoo.