Doradca Biznesowy | Account Manager
Kramp
Stare Miasto, PL
4 d. temu

Miejsce pracy : województwo zachodniopomorskie, część województwa pomorskiego

i część województwa wielkopolskiego

Doradca biznesowy jest odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi działaniami mającymi na celu maksymalizację zysków na podległym mu terenie.

Nawiązuje kontakty handlowe oraz jest partnerem w prowadzonym przez klienta biznesie. Jego celem jest budowanie długotrwałych relacji z klientem poprzez zapewnienie maksymalnej satysfakcji i zysku dla klienta (w ścisłej współpracy z Doradcą Handlowym).

Cele sprzedażowe są osiągane poprzez oferty i rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb oraz poprzez ciągłe skupienie na wartości dodanej.

Jest odpowiedzialny za realizację celów strategicznych oraz za dostarczanie informacji na temat sytuacji rynkowej, wyników sprzedaży oraz konkurencji w celu rekomendowania i wdrażania odpowiednich zmian wpływających na zwiększenie sprzedaży.

Główne zadania :

  • Wdrażanie lokalnej strategii firmy Kramp poprzez jasną strategię rozwoju podległego terytorium w porozumieniu z przełożonym
  • Gromadzenie, zarządzanie i przetwarzanie informacji dot. klientów, danych klientów, rynków, możliwości i trendów rynkowych oraz udzielanie informacji zwrotnej do Regionalnego Dyrektora Sprzedaży w celu wsparcia rozwoju strategii
  • Tworzenie konkretnego rocznego planu dla swojego terytorium, z wykorzystaniem dostępnych narzędzi
  • Postępowanie zgodnie z procesami sprzedażowymi firmy Kramp przy pozyskiwaniu, utrzymywaniu i wspieraniu rozwoju klientów w celu stworzenia i utrzymania długoterminowej współpracy opartej na wzajemnych korzyściach oraz uzyskania wzrostu obrotów i marży.
  • Doskonała znajomość sklepu internetowego (webshop), szkolenie klientów w zakresie korzystania ze sklepu internetowego
  • Regularne dokumentowanie przebiegu wizyt u klientów oraz uzyskanych informacji
  • Komunikacja z klientami poprzez aktywne korzystanie z portali społecznościowych do celów zawodowych
  • Identyfikacja potencjału i potrzeb klientów w celu przygotowania spersonalizowanej oferty biznesowej dopasowanej do ich potrzeb
  • Nadzór nad siecią sklepów własnych poprzez realizowanie celów sprzedażowych
  • Nasze oczekiwania :

  • Wykształcenie wyższe handlowe lub techniczne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość produktów i rynku
  • Zorientowanie na przedsiębiorczość
  • Dobra znajomość pakietu MS Office oraz łatwa przyswajalność innych programów
  • Zorientowanie na rozwiązywanie problemów, skuteczność i zdolność do samodzielnej pracy
  • Znajomość systemów zarządzania relacjami z klientem
  • Gotowość do odbywania podróży
  • Dobra znajomość klienta i wiedza o rynku
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi ludźmi
  • Stare Miasto (PL)

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku