MediaCom I Communications Planner
GroupM
Warsaw, Poland
1 d. temu

Description

Kim jesteśmy, co robimy?

100 krajów, 125 biur, ponad 8500 specjalistów ds. komunikacji medialnej. Działamy m.in dla takich marek jak : Adidas, Coca-cola, Mars, P&G, PSA, Play, Hebe, Shell i Sony.

Dedykowane programy, teledyski, współpraca z celebrytami i influencerami, gaming oraz esport - dla nas to codzienność, może być i dla Ciebie.

Nasz cel jest prosty, zbudować siłę marki poprzez media. Do osiągnięcia tego celu potrzebni są ludzie - potrafiący myśleć nieszablonowo, kreatywni, z wyjątkowym podejściem do danych i technologii.

Filozofią nadrzędną którą się kierujemy jest People First, Better Results. Wiemy, że inwestując w naszych pracowników, osiągniemy lepsze wyniki nie tylko dla nich, ale także dla naszych klientów.

Rozwój, poczucie bycia potrzebnym oraz satysfakcja z pracy rodzi kreatywność.

Chcemy otaczać się ludźmi inteligentnymi, kreatywnymi oraz entuzjastycznymi, brzmi nierealnie? Sam sprawdź, dołącz do zespołu MediaCom.

Na czym polega praca na tym stanowisku?

  • Współtworzenie i wdrażanie strategii w obszarze marketingu marek
  • Tworzenie strategii cross media- digital, content, offlline
  • Odpowiedzialność za realizację niestandardowych projektów 360 (online+offline)
  • Samodzielne opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych łączących kreację z nowymi mediami, przy wykorzystaniu kanałów i narzędzi takich jak : influencerzy, eventy, produkcje telewizyjne, współpraca z celebrytami, social media, e-sport itp.
  • Dbanie o wizerunek i dobry poziom zadowolenia klientów
  • Praca w dobrej atmosferze z pełnym dostępem do osób na wszystkich stanowiskach
  • Czego szukamy?

  • Minimum 1rok doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii mediowych
  • Zdolność analizowania i interpretowania danych oraz wyciągania wniosków
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Zdolność analizowania i interpretowania danych oraz proponowania konkretnych działań na podstawie wyciągniętych wniosków
  • Bardzo dobre umiejętności sprzedażowe i prezentacyjne
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, w tym działania pod presją czasu
  • Samodzielność w działaniu i przejmowanie odpowiedzialności za projekty / klientów
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie
  • Niczym nie skrępowana oraz pasja do pracy na pograniczu kreacji, strategii i mediów
  • Co oferujemy?

  • możliwość rozwoju w zakresie zarządzania komunikacją marketingową i jej wykorzystania w procesie budowania strategii marketingowych
  • praca dla bardzo interesującego klienta
  • praca pod okiem specjalistów i ekspertów w branży digital, strategii mediowej, client services, content marketingu etc.
  • szybki rozwój osobisty dzięki licznym szkoleniom i współpracy międzynarodowej
  • najciekawsze projekty dla największych marek na rynku, np. teledyski dla Coca-Cola, dedykowany program Super Pies dla Pedigree, akcje gamingowo / e-sportowe dla Orbit i Play
  • przyjazna, motywująca atmosfera na pełnym wyzwań stanowisku pracy
  • benefity (m.in. opiekę medyczną, kartę multisport)
  • owocowe wtorki, dofinansowanie do wczasów (tak, wymagamy 14 dni urlopu!)
  • Brzmi interesująco?

    To dodajmy jeszcze to, że jesteśmy pierwszym domem mediowym, który jednocześnie otrzymał 6 tytułów Media Network of the Year .

    Ponad to jesteśmy częścią WPP, największej na świecie grupy usług komunikacji marketingowej, która zapewnia nam dostęp do najbogatszych baz danych i najbardziej niezawodnych testów porównawczych w branży.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku