Communications Planner
Starcom
Warszawa, Mazowieckie, pl
4 d. temu

Opis firmy

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe.

W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów.

W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych biznesowo działań reklamowych : performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation.

Starcom od wielu jest liderem w raporcie Qualitative Evaluation, w którym międzynarodowa firma audytorska RECMA, ocenia agencje mediowe na polskim rynku.

Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • Przygotowywaniem strategii komunikacji we wszystkich mediach oraz planów taktycznych w obszarze reklamy digitalowej (poza kupowanej w mediach aukcyjnych) oraz mediach offline (poza TV)
  • Oceną merytoryczną i inputem lokalnym do propozycji przygotowywanych przez specjalistów z sieci w obszarze reklamy digitalowej kupowanej w mediach aukcyjnych (głównie programmatic, również Google Ads, Facebook)
  • Przygotowywaniem raportów, analiz z wyników kampanii i tworzeniem rekomendacji
  • Rekomendowaniem i wprowadzaniem nowości do prowadzonych kampanii w obszarze reklamy digitalowej (poza kupowanej w mediach aukcyjnych)
  • Regularnym bezpośrednim kontaktem z klientem lokalnym i specjalistami z sieci
  • Współpracą z siecią (w zakresie tworzenia rekomendacji taktycznych, implementacji i fazy oceny kampanii post w obszarze reklamy kupowanej w mediach aukcyjnych (głównie programmatic ale również Google Ads, Facebook)
  • Aktywnym regularnym uczestnictwem w statusach z klientem oraz z siecią (statusy w formie telekonferencji) oraz zapewnienie merytorycznego wkładu do tych spotkań
  • Współpracą z partnerami zewnętrznymi w odniesieniu do bieżących działań dla klienta (IAS / Google / Facebook)
  • Merytorycznym nadzorem nad prowadzonymi działaniami digitalowymi
  • Kwalifikacje

    Dołącz do nas, jeżeli :

  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii on-line (preferowane doświadczenie w kampaniach programmatic / paid social)
  • Potrafisz przygotować strategię digitalową
  • Sprawnie liczysz i posiadasz umiejętności analityczne
  • Posiadasz praktyczną znajomość Double Click
  • Jesteś otwarty i lubisz pracę zespołową
  • Posiadasz praktyczną znajomość Excela - tabele przestawne, filtry i formuły nie mają przed Tobą żadnych tajemnic : )
  • Komunikujesz się sprawnie w języku angielskim
  • Co oferujemy?

  • Pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy sprawią, że w poniedziałek nie będziesz miał problemu ze wstaniem z łóżka : )
  • Dostęp do programów rozwojowych, szkoleń oraz wymiany międzynarodowej
  • Benefity pozapłacowe (opiekę medyczną, karta Multisport)
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku