Opis firmy
Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe.
W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów.
W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych biznesowo działań reklamowych : performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation.
Starcom od wielu jest liderem w raporcie Qualitative Evaluation, w którym międzynarodowa firma audytorska RECMA, ocenia agencje mediowe na polskim rynku.
Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.
Opis stanowiska
Czym będziesz się zajmować?
Przygotowywaniem strategii komunikacji we wszystkich mediach oraz planów taktycznych w obszarze reklamy digitalowej (poza kupowanej w mediach aukcyjnych) oraz mediach offline (poza TV)
Oceną merytoryczną i inputem lokalnym do propozycji przygotowywanych przez specjalistów z sieci w obszarze reklamy digitalowej kupowanej w mediach aukcyjnych (głównie programmatic, również Google Ads, Facebook)
Przygotowywaniem raportów, analiz z wyników kampanii i tworzeniem rekomendacji
Rekomendowaniem i wprowadzaniem nowości do prowadzonych kampanii w obszarze reklamy digitalowej (poza kupowanej w mediach aukcyjnych)
Regularnym bezpośrednim kontaktem z klientem lokalnym i specjalistami z sieci
Współpracą z siecią (w zakresie tworzenia rekomendacji taktycznych, implementacji i fazy oceny kampanii post w obszarze reklamy kupowanej w mediach aukcyjnych (głównie programmatic ale również Google Ads, Facebook)
Aktywnym regularnym uczestnictwem w statusach z klientem oraz z siecią (statusy w formie telekonferencji) oraz zapewnienie merytorycznego wkładu do tych spotkań
Współpracą z partnerami zewnętrznymi w odniesieniu do bieżących działań dla klienta (IAS / Google / Facebook)
Merytorycznym nadzorem nad prowadzonymi działaniami digitalowymi
Kwalifikacje
Dołącz do nas, jeżeli :
Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii on-line (preferowane doświadczenie w kampaniach programmatic / paid social)
Potrafisz przygotować strategię digitalową
Sprawnie liczysz i posiadasz umiejętności analityczne
Posiadasz praktyczną znajomość Double Click
Jesteś otwarty i lubisz pracę zespołową
Posiadasz praktyczną znajomość Excela - tabele przestawne, filtry i formuły nie mają przed Tobą żadnych tajemnic : )
Komunikujesz się sprawnie w języku angielskim
Co oferujemy?
Pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy sprawią, że w poniedziałek nie będziesz miał problemu ze wstaniem z łóżka : )
Dostęp do programów rozwojowych, szkoleń oraz wymiany międzynarodowej
Benefity pozapłacowe (opiekę medyczną, karta Multisport)