Ekspert Systemów Contact Center
Orange
Warszawa
3 d. temu

about the role

  • Projektowanie rozwiązań technicznych z obszaru Contact Center
  • Zapewnienie dostępności systemów Contact Center
  • Realizacja prac wdrożeniowych polegających na instalacji i konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania w ramach istniejących i dla nowych systemów Contact Center wewnątrz Grupy Orange oraz rozwiązań komercyjnych
  • about you

  • Masz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku administratora systemów : Avaya lub Nice
  • Znasz podstawowe zagadnienia dotyczące transmisji danych głosowych w sieciach IP, TDM (protokoły, urządzenia)
  • Dobrze poruszasz się po systemach operacyjnych Linux, Windows
  • Znasz rozwiązania Genesys i Lekta dodatkowy atut
  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej, kontakt z działami wsparcia dostawców
  • Regular

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku