Referent ds. likwidacji szkód sprzętu RTV/AGD
Obsługa klienta / Call Center
Sopot
‎23 godz. temu
source : Recrute

Opis stanowiska telefoniczną obsługę Klienta (infolinia przychodząca),

rejestrację szkód,

wydawanie decyzji w imieniu Towarzystw Ubezpieczeniowych,

monitoring procesu likwidacji szkody poprzez kontakt z punktami naprawczymi oraz sieciami sklepów.

Wymagania

komunikatywnych, podchodzących z entuzjazmem do realizowanych zadań,

odpowiedzialnych, zorganizowanych i sumiennych,

nastawionych na wysoką jakość obsługi Klienta,

chętnych do rozwijania swoich umiejętności zawodowych.

Oferujemy

stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

zdobycie wiedzy i doświadczenia w obszarze likwidacji szkód i obsłudze Klienta,

szkolenia oraz możliwość rozwoju,

komfortowe warunki pracy oraz przyjazną atmosferę w młodym zespole,

pracę w systemie zmianowym elastyczny grafik,

pakiet benefitów : karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,

dofinansowanie do kursu języka angielskiego,

interesujące eventy firmowe. Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.

Zgłoś tę pracę
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku