STARSZY PRZEDSTAWICIEL DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Johnson & Johnson
Warsaw, Poland
6 d. temu

Job Description

Starszy Przedstawiciel Działu Obsługi Klienta

Lokalizacja. : Warszawa, Polska

Umowa. : pełny etat

Starszy Przedstawiciel Działu Obsługi Klienta, przetwarzający zamówienia od klienta zewnętrzego lub wewnętrznego, zapytania, reklamacje i inne informacje za pomocą wielu metod komunikacji.

Zapewnienie efektywnego zarządzania relacjami z klientem i wykonywanie określonych aktywności przynoszących wartość dodaną.

Jako starszy przedstawiciel obsługi klienta będziesz miał okazję przyczynić się do osiągnięcia oczekiwanego poziomu jakości usług, zapewniając doskonałe świadczenie usług przy każdej interakcji z klientem i przechodząc do rozwiązań podczas jednego kontaktu z klientem (First Call Resalution), posiadając świadomą odpowiedzialności za pozytywne doświadczenia klienta.

Od starszego przedstawiciela obsługi klienta oczekuje się nie tylko świadczenia zróżnicowanej usługi dla naszego klienta zewnętrznego, ale także bycia wsparciem dla klienta wewnętrznego.

Niezależnie od tego, czy chodzi o wspieranie inicjatyw doskonalenia biznesu, organizowanie wizyt wewnętrznych klientów, czy też wizyt w terenie, aby lepiej zrozumieć klienta, którego obsługujemy.

Ponadto starszy przedstawiciel działu obsługi klienta będzie działał jako zastępca koordynatora działu obsługi klienta i będzie głównym punktem kontaktu podczas jego niedostępności.

Główne obowiązki :

  • Procesowanie wszystkich zamówień telefonicznych przy użyciu słuchawek, zamówień e-mailowych i faksowych, zapytań, reklamacji i informacji ogólnych,
  • Procesowanie zamówień dystrybutora,
  • Zarządzanie procesem ręcznego procesowania zamówień w przypadku awarii EDI i E-Commerce,
  • Zarządzanie i wdrażanie automatyzacji poprzez popularyzację EDI i E-Commerce, we współpracy z partnerami wewnętrznymi,
  • Zarządzanie informacjami o zaległych zamówieniach,
  • Wspieranie KAM i NAM,
  • Zarządzanie relacjami z zespołem ds. łańcucha dostaw oraz z zespołem ds. kluczowych klientów,
  • Wspieranie inicjatyw wewnętrznych i doskonalenia biznesu,
  • Utrzymanie wskaźników poziomu serwisu działu obsługi klienta (w tym wskaźników KPI związanych z rolą),
  • Utrzymywanie wiedzy o produktach, systemach i biznesie, celem zarządzać relacjami z klientami,
  • Wspieranie inicjatyw sprzedażowych i marketingowych,
  • Procesowanie wszystkich zwrotów klientów,
  • Zarządzanie notami kredytowymi i debetowymi,
  • Zarządzanie kampaniami dotyczącymi poprawy dostarczanego serwisu np. promocja automatyzacji,
  • Uczestniczenie w spotkaniach twarzą w twarz z klientami (lub online) i innymi partnerami wewnętrznymi,
  • Raportowanie poziomu wskaźników do klientów wewnętrznych,
  • Wspieranie projektów związanych z promowaniem automatyzacji, konfiguracji i testowania systemu,
  • Zakładanie nowych kont klientów i wprowadzanie zmian w danych osobowych klientów,
  • Zarządzanie procesami związanymi z wycofaniem produktu z obrotu od strony obsługi klienta,
  • Nawiązywanie połączeń wychodzących celem kontaktu z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
  • Udział w procesie OTC ( Order-to-Cash) i innych projektach oraz współpraca z działem Deliver
  • Wspieranie koordynatora działu obsługi klienta w nadzorowaniu zespołu i delegowaniu zadań
  • Wspieranie koordynatora działu obsługi klienta poprzez wprowadzanie nowych inicjatyw, wspieranie procesu wprowadzaniu nowych produktów, tworzenia nowych procedur oraz uczestniczenie w audytach.
  • Dostarczanie miesięcznych raportów dotyczących kluczowych wskaźników obsługi klienta
  • Qualifications

    Umiejętnośći wymagane :

  • Ukończona szkoła średnia lub tytuł magistra
  • Podstawowy poziom biegłości informatycznej
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku obsługi klienta,
  • Nastawienie na klienta, potrafiące wykazać zrozumienie i podające przykłady stawiania klienta na czele oferowanych rozwiązań,
  • Zmotywowany, zaangażowany gracz zespołowy,
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów / rozpatrywania reklamacji,
  • Dobra znajomość obsługi komputera Word, Excel i Outlook,
  • Solidne umiejętności administracyjne,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i pisemne oraz wyraźna wymowa przez telefon,
  • Umiejętność pracy pod presją,
  • Umiejętność dokładnego wprowadzania danych do systemu.

    Język. angiesksi - poziom komunikatywny

    Oferujemy :

  • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość realizacji ciekawych i rozwojowych projektów,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Dużą suwerenność i swobodę działania,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego,
  • Bardzo korzystny pakiet socjalny.
  • Employee benefits are regulated by an internal policy that contains full details regarding the entitlement and conditions for the benefits.

    For more than 130 years, diversity, equity & inclusion (DEI) have been part of our cultural fabric at Johnson & Johnson and woven into how we do business every day.

    Our commitment to respect the dignity and diversity of all is embedded in our Credo.

    We know that the success of our business depends on having the best talent in a workforce that reflects the diverse markets we serve around the world and an inclusive culture that values different perspectives and life experiences

    That is why we in Johnson & Johnson are working to create an inclusive environment where diverse backgrounds, perspectives and experiences are valued and each and every one of our people feels that they belong and can reach their potential.

    No matter who they are.

    Diversity, Equity & Inclusion at Johnson & Johnson means You Belong !

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku