Opis firmy
Publicis Consultants jest agencją doradztwa komunikacyjnego należącą do Publicis Groupe - jednej z największych na świecie sieci komunikacyjnych.
Zapewniamy strategiczne i kompleksowe doradztwo Public Relations. Specjalizujemy się w zakresie PR korporacyjnego i produktowego.
Prowadzimy także kampanie CSR oraz realizujemy Zintegrowane Kampanie Komunikacyjne oferując przy tym pełne spektrum narzędzi z obszaru PR i e-PR.
Doradzamy naszym klientom jak prowadzić działalność biznesową z dbałością o reputację, jak również wspieramy ich w zarządzaniu kryzysowym.
Naszą misją jest budowanie silnych marek oraz długotrwałych relacji biznesowych opartych na zaufaniu, współpracy i skutecznej komunikacji.
Dzięki pełnemu wdrożeniu modelu Power of One , Publicis Groupe w Polsce stał się zintegrowaną i spójną wewnętrznie platformą, dającą naszym pracownikom dostęp do wiedzy i innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych, a klientom do usług, kompetencji i talentów wspierających ich biznes.
Opis stanowiska
prowadzenie i wsparcie przy projektach z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej, CSR;
realizacja strategii komunikacji dla klientów m.in. z branży FMCG;
bieżąca współpraca z klientem;
tworzenie tekstów i materiałów prasowych oraz kontakty z dziennikarzami, influencerami;
bieżące kontakty z mediami branżowymi, gospodarczymi i ogólnoinformacyjnymi;
organizacja wydarzeń oraz projektów specjalnych;
wsparcie w przygotowywaniu prezentacji i raportów, monitoringów medialnych i audytów komunikacyjnych;
przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektu;
wsparcie w zakresie przygotowywanie prezentacji ofertowych dla potencjalnych klientów agencji.
Kwalifikacje
wykształcenie wyższe;
co najmniej roczne doświadczenie w zakresie komunikacji (PR / marketing);
umiejętność tworzenia profesjonalnych i zrozumiałych tekstów (w języku polskim i angielskim);
znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie;
umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacja interpersonalna;
kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów;
wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne;
duża samodzielność w działaniu i odpowiedzialność;
nastawienie na rozwój oraz doskonalenie własnego warsztatu;
zainteresowanie branżą FMCG, oraz znajomość social mediów będą dodatkowym atutem.
Dodatkowe informacje
Co zyskasz dołączając do Publicis Consultants?
Pracę w zgranym i przyjaznym zespole z doświadczonymi konsultantami o wielu specjalizacjach;
Możliwość pracy dla znanych, międzynarodowych marek;
Nieformalny styl pracy;
Dostęp do szerokiej gamy szkoleń, warsztatów i unikalnych narzędzi Publicis Groupe;
Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej.