Specjalista ds. Obsługi Portfela Klientów
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Wrocław, dolnośląskie, Polska
5 d. temu
source : Praca

OBOWIĄZKI

  • Zarządzanie portfelem klientów - Identyfikowanie i maksymalizowanie zysków oraz możliwości wynikających z zakończenia okresu leasing sprzętów
  • Prowadzenie negocjacji z klientami w sprawie obecnej lub potencjalnej umowy leasingowej
  • WYMAGANIA

  • Wiedza z zakresu finansów (wykształcenie / doświadczenie)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (B2 / C1)
  • Znajomość innego języka europejskiego (B2) - innego niż polski
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • OFERTA

  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin (8 / 9-16 / 17)
  • Umowa o pracę na czas określony z możliwością późniejszego przejścia w struktury klienta
  • Zatrudnienie w międzynarodowej korporacji o stabilnej pozycji i wysokim prestiżu
  • Benefity pozapłacowe (Multisport, Luxmed)
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku