IT Analyst z językiem włoskim i polskimNew
Grafton Recruitment
małopolskie, PL
4 d. temu

Job Description

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Specjalisty IT- Service Desk Specialist z językiem włoskim i polskim.

Codzienne zadania :

  • zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników końcowych
  • korzystanie z systemu ticketowego, wsparcie telefoniczne, chat
  • zakładanie i resetowanie haseł użytkowników w systemie
  • rozwiązywanie problemów dotyczących MS Office, przede wszystkim MS Outlook, połączenie internetowe, instalacje software, VPN, rozwiązywanie problemów dotyczących także hardware
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi użytkownika końcowego
  • Wymagania

  • biegła znajomość języka angielskiego, włoskiego i polskiego (obsługa rynku zagranicznego)
  • min. roczne doświadczenie na stanowisku związane z IT Service Desk- pierwsza linia wsparcia
  • łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność szybkiego uczenia się
  • znajomość ITSM Tools, Windows Operating System 7 oraz Microsoft Office 2013, 365, Active Directory - mile widziane
  • Mile widziane :

  • Certyfikat ITIL
  • Korzyści

  • jasna ścieżka rozwoju kariery
  • możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
  • możliwość uczestnictwa w systemie Benefit (karta Multisport)
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
  • bonusy finansowe
  • Agencja zatrudnienia numer 812.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku