Asystent/ka Brokera Ubezpieczeniowego
AZ Broker Sp. z o.o.
Kielce, Świętokrzyskie
4 d. temu
source : Lento.pl

Opis stanowiska obsługa administracyjna biura / obsługa sekretariatu wsparcie w czynnościach związanych z realizacją umów zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów archiwizacja dokumentów asystowanie przy negocjacjach z klientami Wymagania preferowane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej preferowane wykształcenie wyższe praktyczna znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office umiejętność obsługi urządzeń biurowych umiejętność logicznego myślenia i analizowania danych komunikatywność i samodzielność zaangażowanie umiejętność sprawnej organizacji pracy prawo jazdy kat.

B Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w nowoczesnej spółce brokerskiej możliwość rozwoju osobistego ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

Aplikuj
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku