Młodszy Konsultant w Departamencie Rachunków i Usług Elektronicznych
neoBANK
Poznań, wielkopolskie, Polska
13 d. temu
source : Praca

Jesteśmy Bankiem z wieloletnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na polskim rynku. W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych i zmotywowanych kandydatów na stanowisko w Centrali Banku.

Główne zadania :

  • Obsługa infolinii przeznaczonej dla : pracowników placówek (w zakresie procedur funkcjonujących w Banku oraz rozwiązywania bieżących problemów związanych z funkcjonowaniem placówek) i Klientów (w zakresie określonym przez przełożonych),
  • Przyjmowanie reklamacji i wniosków klientów składanych w kanale telefonicznym,
  • Obsługa formularzy kontaktowych składanych przez Klientów za pośrednictwem stron internetowych Banku,
  • Nawiązywanie telefonicznego / mailowego kontaktu z Klientami.
  • Profil kandydata :

  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Efektywna komunikacja i sprawność przekazywania informacji,
  • Dobra organizacja pracy własnej.
  • Dodatkowym atutem będzie :

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
  • Doświadczenie w branży finansowej.
  • Oferujemy :

  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Stabilne zatrudnienie w dużej instytucji finansowej.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji w dynamicznie rozwijającym się Banku.
  • Udział w Programie MultiSport.
  • Przystąpienie do Prywatnej Opieki Medycznej.
  • Step 2
    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku