kierownik działu
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Wrocław, PL
5 d. temu

WARUNKI PRACY

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywania w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy : typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Budynek wielokondygnacyjny z windą osobową,
  • Wejście główne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych (2 stopnie),
  • Wejście boczne z podjazdem dla niepełnosprawnych,
  • Dojazd na piętra dźwigiem osobowym
  • Toaleta dla osób niepełnosprawnych tylko na ostatniej 6 kondygnacji
  • Przy budynku parking wewnętrzny dla pojazdów służbowych i prywatnych
  • Pokoje biurowe nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo (progi)
  • Sala konferencyjna nieprzystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo (schodki)
  • ZAKRES ZADAŃ

  • Kierowanie i organizowanie pracą podległych pracowników w celu skutecznej i efektywnej realizacji zadań
  • Nadzór nad terminowym i rzetelnym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników w celu ich sprawnej realizacji
  • Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w celu poprawy efektów pracy urzędu
  • Promowanie zasad etycznego postępowania, podejmowanie działań antykorupcyjnych i przeciwdziałanie mobbingowi w celu eliminowania działań niepożądanych
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie : wyższe
  • doświadczenie zawodowe : powyżej 5 lat w obszarze stosowania przepisów prawa w zakresie niezbędnym do funkcjonowania komórki
  • Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do funkcjonowania komórki oraz umiejętność jego praktycznego stosowania
  • Komunikatywność
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie : wyższe prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe : powyżej 3 lat w administracji publicznej
  • Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do : 12.11.2019
  • Decyduje data : stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów :
  • Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

    ul. Powstańców Śląskich 24, 26

    53-333 Wrocław

    pocztą lub osobiście : kancelaria piętro 0 pok. 5

    Z DOPISKIEM : OFERTA PRACY NR 56709

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WE WROCŁAWIU DLA KANDYDATÓW DO SŁUŻBY CYWILNEJ

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (RODO).

    1. Administrator danych i kontakt do niego : informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu z siedzibą ul.

    Powstańców Śl. 24,26, 53-333 Wrocław.

    2. Kontakt do inspektora ochrony danych : iod.wroclaw mf.gov.pl.

    3. Cel przetwarzania danych : przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

    4. Podstawa prawna przetwarzania danych :

    Podstawą przetwarzania wymaganych danych są przepisy prawa takie jak : Kodeks pracy, ustawa o służbie cywilnej oraz ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej (art.

    6 ust. 1 lit. c RODO i art. 10 RODO), natomiast inne dane będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art.

    9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    5. Informacja o wymogu podania danych :

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

    Wyrażanie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym zakresie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dotyczące stanu zdrowia), konieczna będzie pisemna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    6. Informacje o odbiorcach danych : Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

    7. Okres przechowywania danych : czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor izby ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    8. Prawa osób, których dane dotyczą :

    Mają Państwo prawo do :

    a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

    b) sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych,

    c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO,

    d) usunięcia danych osobowych : żądanie realizacji tych praw jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji,

    e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    9. Inne informacje : podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.

    INNE INFORMACJE :

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

    Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP :

    Nabór pracownika ->

    Pokaż wszystkie urzędy lub instytucje udostępniające tę usługę ->

    Wybór urzędu ->

    wybrać Izbę Administracji Skarbowej we Wrocławiu ->

    Załatw sprawę

    Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru.

    Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-

    mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia.

    W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. "dokumenty i oświadczenia niezbędne".

    Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Długość wymaganego doświadczenia musi jednoznacznie wynikać z przedstawionych dokumentów.

    W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego.

    W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.

    Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

    Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

    Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o pracę w służbie cywilnej dostępne są pod adresem :

    Metody i techniki naboru :

  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
  • Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 4.984,04 zł brutto przy mnożniku kwoty bazowej wynoszącym 2,600.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku