Staż z Lwem w Sieci Detalicznej
ING
mazowieckie
10 d. temu

Miejsce pracy : Warszawa- Mokotów

Forma zatrudnienia : umowa zlecenie

Twoje zadania :

  • Zachęcanie klientów do korzystania z bankowości internetowej / mobilnej oraz asystowanie klientowi podczas pracy z aplikacjami bankowymi
  • Uczestniczenie w bezpośrednich spotkaniach z klientami
  • Diagnozowanie i realizacja potrzeb klienta, wykorzystując różne kanały kontaktu
  • Współudział w realizacji czynności związanych z procesem przyjmowania i rozpatrywania reklamacji
  • Odpowiedzialność za kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, poprzez zgodną ze standardem obsługę klientów
  • Nasze oczekiwania :

  • Pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany
  • Łatwość w budowaniu relacji
  • Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się
  • Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Otwartość na pracę zespołową
  • Praktyczna umiejętność pracy z nowoczesnymi narzędziami tj, tablet, smartfon
  • Wykształcenie min. średnie
  • Mile widziane :

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku