Customer Care Specialist
Gi Group Sp. z o.o.
Pruszcz Gdański
‎7 godz. temu
source : infoPraca

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydata na stanowisko :

Zakres obowiązków :

  • odpowiadanie na przydzielone zgłoszenia serwisowe
  • udzielanie wsparcia technicznego przez telefon
  • weryfikacja zgłaszanych problemów i przedstawianie odpowiednich propozycji napraw
  • weryfikacja zgłoszenia serwisowego i aktualizacja zamówienia gwarancyjnego
  • udział w szkoleniach dla techników w zakresie napraw
  • koordynacja zgłoszeń Klientów o aktualny status, udzielenie informacji i domykanie realizacji
  • Wymagania :

  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację min. C1
  • mile widziana znajomość drugiego języka obcego (francuski, niemiecki, hiszpański)
  • doświadczenie w obsłudze klienta / sprzedaży
  • mile widziana wiedza w zakresie ogrzewania i chłodnictwa
  • chęć do nauki oraz rozwoju
  • Nasz Klient oferuje :

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • stałe wynagrodzenie oraz system premiowy
  • możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku
  • pracę w stałych godzinach (7-15 lub 8-16)
  • pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, lekcje języka)
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku