Specjalista ds. Obsługi Infolinii
Alior Bank
Katowice
5 d. temu

Opis stanowiska

Zakres obowiązków :

  • Telefoniczna obsługa Klientów w zakresie obsługi posprzedażowej z zachowaniem najwyższej jakości obsługi,
  • Efektywna współpraca z innymi jednostkami w Spółce,
  • Biegłe rozwiązywanie problemów związanych z reklamacjami Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • Bieżące raportowanie do Przełożonego,
  • Zadania administracyjne związane z obsługą Klientów.
  • Wymagania :

  • Wykształcenie min. średnie,
  • 1-rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta,
  • Umiejętność budowania relacji i łatwość komunikacji,
  • Nastawienie na wysoką jakość obsługi,
  • Mile widziana wiedza w zakresie leasingu, pożyczki leasingowej oraz związanych z tym aspektów księgowych i prawnych,
  • Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • Kreatywność, otwartość na nowe rozwiązania,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu w szybko zmieniających się warunkach,
  • Biegła obsługa MS Office (Word, Excel, PP).
  • Oferujemy

    Wybranym osobom oferujemy :

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku