Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim w
Sedulus Sp. z o.o.
Poznań, Polska
2 d. temu
source : europa.jobs

Opis stanowiska ouaktualnianie danych w systemie, oobsługa klienta niemieckojęzycznego(telefonicznie i mailowo), oproste prace administracyjne.

Wymagania stanowiska oznajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym (B1), omile widziane doświadczenie w pracy biurowej, odoświadczenie w pracy z komputerem oznajomość pakietu MS Office opraca również dla studentów zaocznych, oodpowiedzialny stosunek do pracy, odyspozycyjność.

Oferujemy : Oferujemy opracę w firmie reklamowej przy obsłudze klienta niemieckojęzycznego, obardzo atrakcyjne wynagrodzenie, opracę w godzinach 9.

00-18.00 (w tym przerwa obiadowa), omożliwości rozwoju oraz długotrwałą współpracę.

Aplikuj
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku