Customer Service Team Leader with English [online recruitment]
TAP.TALENT
Wrocław, Polska
2 d. temu
source : Jobs.pl

Main responsibilities :

  • Organize and direct Customer Services Specialist / Associates to deliver excellent and high standard customer service support to the organization’s customers
  • Energize and motivate customer service team
  • Provide feedback and follow up on performance of tasks to customer service representatives
  • Respond and take action to customer concerns and complaints
  • Ensure compliance with Company guidelines and policies
  • Communicate solutions, successes and opportunities to staff
  • Supervise and train associates on customer service as well as all other pertinent policies.
  • Requirements :

  • At least 2 years’ experience in leading a team
  • Full proficient English
  • Strong customer service orientation
  • Sensitive to other cultures / backgrounds, able to work in a multicultural workplace
  • Effective organizational skills to plan work schedules and manage multiple projects / plans
  • Proven excellent problem solving and root cause identification and troubleshooting skills
  • Ability to document process and tools in detailed standards.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (RODO).

    Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku