Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
ORIGEN Sp. z o.o. Sp. k.
Miejscowość dowolna, opolskie, Polska
‎16 godz. temu

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia : 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku :

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta praca zdalna

Miejsce pracy : Miejscowość dowolna

Zakres obowiązków :

  • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie
  • udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego / statusu
  • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu
  • Od Kandydata / ki oczekujemy :

  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • wykształcenia średniego
  • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
  • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
  • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
  • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
  • Oferujemy :

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę : pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-19 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
  • wynagrodzenie 3500 zł brutto
  • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
  • sprzęt służbowy
  • Aplikuj

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku