Job Description & Summary
PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii.
Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry. Be who you are and be a game changer.
Aktualnie poszukujemy : Konsultanta wsparcia (L1 / L2)
Jesteśmy otwarci na kandydatów z całej Polski.
Twoja rola :
Praca na systemie ticketowym ServiceNow - administracja zgłoszeniami, monitorowanie przepływu ticketów, raportowanie
Wsparcie klienta - reagowanie na zgłoszenia, update do klienta, potwierdzenia statusu zgłoszeń
Poszukujemy Ciebie, jeśli :
Znasz system ServiceNow
Masz doświadczenie na stanowisku konsultanta wsparcia technicznego
Masz doświadczenie w pracy z klientem
Znasz języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację klientami oraz innymi członkami zespołu projektowego
Posiadasz umiejętność pracy w zespole
Oferta :
rozwój technologiczny i biznesowy w szybko rosnącym zespole
praca w środowisku, które szanuje różnorodność.
Prześlij swoją aplikację już dziś!
W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami :
pl ITrecruitment pwc.com
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.
k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek :
https : / / www.pwc.pl / pl / o-nas / lista-spolek-pwc.html
z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako : PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko.
Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np.
targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w
Polityce Prywatności
LI-remote #LI-MT2