Konsultant w Zespole Service Desk
Bank Millennium
WARSZAWA
6 d. temu

Duty

  • Analizowanie, rozwiązywanie i klasyfikowanie problemów z oprogramowaniem oraz sprzętem komputerowym
  • Wsparcie w nadzorowaniu firm serwisujących sprzęt informatyczny
  • Obsługa redakcyjna wewnętrznego portalu intranetowego typu self-service, tworzenie poradników, utrzymywanie bazy wiedzy
  • Wsparcie wewnętrznych procesów utrzymania jakości usług IT
  • Requirements

  • Wysoka komunikatywność i orientacja na współpracę
  • Umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie co najmniej komunikatywnym
  • Znajomość systemu MS Windows oraz pakietu MS Office w zaawansowanym stopniu
  • Znajomość zagadnień dotyczących budowy komputera
  • Odporność na stres i umiejętności pracy z klientem wewnętrznym
  • Mile widziane :

  • Doświadczenie w pracy w obszarze serwisowym, wsparcia użytkowników
  • Znajomość systemu JIRA / Confluence
  • Umiejętność tworzenia skryptów Powershell
  • We offer

  • Interesującą pracę w instytucji finansowej
  • Pracę w zespole, który chętnie dzieli się wiedzą
  • Umowę o pracę
  • Kontakt z nowymi technologiami i rozwiązaniami
  • Nową sieć kontaktów zawodowych
  • Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku