Koordynator ds. administracyjnych
Dział Kadr
Łomża, Podlaskie
16 d. temu
source : Lento.pl

Szukasz pracy w profesjonalnej firmie pełnej tradycji i pasji? W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy kandydata na stanowisko : Koordynator ds.

Administracyjno-biurowych Zakres obowiązków :

  • Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi
  • Koordynacja i monitoring projektów
  • Realizacja bieżących spraw administracyjno-biurowych
  • Nadzór nad standardami obsługi klienta
  • Koordynacja obiegu dokumentów i informacji Wymagania :
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego poziom średnio zaawansowany
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne Oferujemy :
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość awansu, w zależności od aspiracji
  • Profesjonalne szkolenia oraz wsparcie zespołu
  • Wysokie standardy pracy oraz liczne benefity CV prosimy kierować na adres w temacie wpisując "Koordynator ds. administracyjno-
  • biurowych . Informujemy, że administratorem danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu jest pracodawca. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe po weryfikacji Twojej aplikacji.

    Jeżeli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji na to ogłoszenie.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku