stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
ZUS
Chorzowie
11 d. temu

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne :

  • wykształcenie średnie
  • minimum 1 rok pracy związanej z administrowaniem lub zarządzaniem nieruchomościami
  • Pożądane :

  • wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)
  • minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami
  • Wymagania dodatkowe

  • znajomość Kodeksu cywilnego
  • znajomość Ustawy o rachunkowości
  • znajomość zasad rozliczania faktur, sporządzania not księgowych oraz faktur korygujących
  • znajomość zasad rozliczania podatków oraz opłat, w tym mediów
  • znajomość zasad rozliczania kosztów i przychodów najmu i wynajmu nieruchomości
  • znajomość Ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do Ustawy
  • znajomość Ustawy o finansach publicznych
  • znajomość Ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office i Internet Explorer
  • terminowość, rzetelność
  • samodzielność, odpowiedzialność
  • komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole
  • umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

    Zapewnienie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych jednostkach.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku