Opiekun Klienta w Oddziale Banku
Bank Millennium S.A.
warmińsko-mazurskie, Warszawa
‎11 godz. temu
source : Goldenline

Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet) Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

Wykształcenie średnie lub wyższe Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy) Premię uzależnioną od wyników Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych Impakt

Zgłoś tę pracę
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku