Przyszły pracodawca, to firma spedycyjna działająca na rynku od ponad 50 lat, z kapitałem polskim, 13 oddziałami, specjalizująca się w transporcie międzynarodowym i krajowym.
Praca odbywać się będzie w Szczecińskim oddziale firmy, zlokalizowanym na prawobrzeżu. Proces rekrutacji będzie składał się z pierwszej rozmowy telefonicznej z rekruterem oraz dwóch spotkań z działem HR, przedstawicielem zespołu i Prezesem firmy.
Oferujemy :
umowę o pracę
wynagrodzenie podstawowe + miesięczny system premiowy
zatrudnienie na pełen etat
możliwość objęcia w pełni samodzielnego stanowiska
szkolenie wdrażające oraz wsparcie współpracowników
dołączenie do organizacji inwestującej w rozwój swoich pracowników
indywidualnie dopasowaną ofertę szkoleń
dodatkowe benefity : ubezpieczenie grupowe, karta LUX MED, pożyczki zakładowe, dofinansowanie do kursów oraz studiów, fundusz zakładowy, karta FitProfit
Zakres obowiązków :
organizowanie transportów międzynarodowych
dbanie o relacje z klientami
pozyskiwanie i współpraca z partnerami biznesowymi
obsługa giełd transportowych
dbanie o wysoką jakość usług transportowych i ich terminowość
negocjacje warunków wykonania zleceń z przewoźnikami i klientami
sporządzanie i kontrola dokumentacji transportowej
wsparcie dla pozostałych członków zespołu spedycyjnego
współpraca z działami operacyjnymi
Wymagania :
min. 3 - 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
umiejętność organizacji pracy własnej oraz samodzielnego podejmowania decyzji
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu :
Izabela Janiak - Asytentka ds. rekrutacji
Zadzwoń : + 48 781 222 290
Napisz : izabela.janiak hrpartner.net.pl