Junior Support Specialist
eConsulting
Warszawa
1 d. temu

Opis Stanowiska

  • Wsparcie systemowe aplikacji na 2 / 3 linii wsparcia IT
  • Obsługa projektowa i wprowadzanie zmian konfiguracyjnych wspólnie z innymi członkami zespołu dla użytkowników biznesowych i partnerów
  • Zarządzanie przypadkami testowymi i ich realizacja
  • Kontakt z vendorem
  • Wymagania

  • Student / absolwent kierunku informatycznego
  • Doświadczenie w realizacji projektów IT staż / praktyka
  • Podstawowa wiedza na temat wsparcia IT (np. znajomość podstaw ITIL, systemów operacyjnych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 / C1)
  • Pakiet sportowy
  • Opiekę medyczną
  • Naukę języków
  • Szkolenia
  • Imprezy firmowe, świeże owoce, PS4, ciastka i przekąski
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku