Junior Support Specialist
eConsulting
Warszawa
19 d. temu

Opis Stanowiska

  • Wsparcie systemowe aplikacji na 2 / 3 linii wsparcia IT
  • Obsługa projektowa i wprowadzanie zmian konfiguracyjnych wspólnie z innymi członkami zespołu dla użytkowników biznesowych i partnerów
  • Zarządzanie przypadkami testowymi i ich realizacja
  • Wymagania

  • Student / absolwent kierunku informatycznego
  • Doświadczenie w realizacji projektów IT staż / praktyka
  • Podstawowa wiedza na temat wsparcia IT (np. znajomość podstaw ITIL, systemów operacyjnych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 / C1)
  • Szkolenia
  • Imprezy firmowe, świeże owoce, PS4, ciastka i przekąski
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając na "Continue ", zgadzasz się, że neuvoo gromadzi i przetwarza Twoje dane osobowe, które dostarczyłeś w tym formularzu, aby utworzyć neuvoo konto i zapisać się na nasze alerty e-mail, zgodnie z naszymi Polityka prywatności . Użytkownik może wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie, wykonując czynności .
    Kontynuuj
    Formularz wniosku