Specjalista ds. Obsługi Klienta
Empik
Warszawa
9 d. temu

Opis stanowiska

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny, za :

  • Obsługę Klienta według ustalonych standardów i procesów,
  • Udzielanie Klientom informacji na temat EmpikFoto,
  • Przyjmowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie zgłoszonych problemów,
  • Optymalizację Obsługi Klientów
  • Współpracę z Klientem w języku angielskim.
  • Wymagania

    Poszukujemy osób, które :

  • Posiadają ponad 2-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta,
  • Umieją nawiązywać pozytywne relacje z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • Potrafią biegle posługiwać się językiem angielskim,
  • Posiadają wykształcenie wyższe,
  • Posiadają doświadczenie w obszarze Obsługi Klienta,
  • Mają wysoką kulturę osobistą,
  • Chcą się uczyć i rozwijać.
  • Korzyści dla Ciebie :

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Praca zmianowa - możliwość dostosowania godzin pracy do innych zajęć,
  • Możliwość ciągłego rozwoju swoich kompetencji,
  • Pakiet benefitów pracowniczych : opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport, ubezpieczenie na życie,
  • Stały kontakt z kulturą i wiele możliwości rozwijania swoich pasji,
  • Przyjazny, doświadczony i pomocny zespół.
  • Brzmi zachęcająco? Dołącz do Zespołu Empiku!

    Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku