Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język rumuński
SALES HR
Wrocław, dolnośląskie, Polska
1 d. temu
source : Pracuj.pl

Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język rumuński

Miejsce pracy : Wrocław

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest międzynarodowa, bardzo stabilna korporacja, istniejąca kilkadziesiąt lat na światowych rynkach.

W związku z nowymi projektami, poszerza ilość osób do zatrudnienia.

Szukamy aktualnie osób na stanowisko :

Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język rumuński

Twój zakres obowiązków

Stanowisko to jest przewidziane dla osób które nie mają doświadczenia (pozycja junior) jak i takich które mają kilkuletnie doświadczenie (specjalista / ekspert)

W zależności od doświadczenia można liczyć na różny poziom wynagrodzenia.

Praca jest w całości zdalna i może być wykonywana z dowolnego miejsca w Polsce.

  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie ze strony użytkowników (przez e-mail / pocztę / czat / telefon)
  • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązań problemu : najczęstsze to te związane np. z brakiem hasła, czy rozwiązaniem danego błędu w programie (podstawowe i proste czynności) - posługiwanie się określonym schematem w którym występują najczęstsze zapytania od użytkowników, pozwala bardzo szybko wdrożyć się w obowiązki.
  • Dodatkowo przed startem pracy jest 4 tygodniowe, płatne szkolenie

  • w przypadku trudniejszego problemu, kierowany on jest na II linię wsparcia do osób z doświadczeniem
  • praca wykonywana jest w różnych strefach czasowych dla klientów z całego świata, a jej godziny są ustalane w zależności od zapotrzebowania z wyprzedzeniem
  • Wymagania pracodawcy

  • bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego (min B2+) oraz angielskiego : poziom B2
  • gotowość do nauki (dla kandydatów bez doświadczenia) oraz chęć do pracy
  • pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
  • umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
  • Pracodawca oferuje

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - aż trzy poziomy (junior / specjalista / ekspert) - otwartość na oczekiwania kandydatów
  • pracę w 100 procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce (start pracy to jedynie 2 dni w Krakowie by poznać zespół, odebrać sprzęt i się wdrożyć na poziomie podstawowym)
  • pakiet pełnopłatnych szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się od podstaw wszystkiego, wraz z dodatkowym wsparciem zespołu oraz lidera
  • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne, współfinansowanie nauki języków obcych, bonusy na święta
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • jasną ścieżkę awansu i możliwość zarabiania coraz większych pieniędzy
  • szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
  • możliwość zdobycia bardzo cennego doświadczenia w firmie o charakterze międzynarodowym
  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • program emerytalny
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • paczki świąteczne
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.

    o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku