Doradca Klienta
Banco Santander (México) S.A
Żary, Polska
27 d. temu

Zadania :

  • profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w Banku, jakość sprzedaży i obsługi Klientów;
  • aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank;
  • samodzielna realizacja założonych celów sprzedażowych;
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami Banku;
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
  • Od Kandydatów oczekujemy :

  • wykształcenia co najmniej średniego;
  • wysokiego poziomu kultury osobistej;
  • łatwości nawiązywania kontaktu i umiejętności budowania relacji z Klientami;
  • ponadprzeciętnych zdolności interpersonalnych;
  • zaangażowania oraz nastawienia na sukces i wyniki;
  • dobrej organizacji pracy;
  • dynamizmu w działaniu;
  • umiejętności obsługi komputera;
  • doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych będzie dodatkowym atutem.
  • Oferujemy :

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony;
  • pracę w dynamicznym i ambitnym zespole;
  • wprowadzające szkolenia produktowe i rozwijające kompetencje;
  • atrakcyjny pakiet socjalny (mi.in. : prywatna opieka medyczna, karta multisport);
  • wynagrodzenie stałe i premię adekwatną do uzyskiwanych wyników.
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając "Kontynuuj", wyrażam zgodę na zasady prywatności i warunki neuvoo i zgadzam się na otrzymywanie odpowiednich powiadomień o ofertach e-mail. (anuluj w dowolnym momencie) Spójrz tutaj
    Kontynuuj
    Formularz wniosku