Asystent/ka ds. obsługi klienta
Lafarge Cement S.A.
kujawsko-pomorskie, Piechcin
‎5 godz. temu
source : Goldenline
  • Organizacja sprzedaży załadunku (obsługa terminala wagowego, systemów sprzedażowych, obsługa klienta),
  • Codzienne raportowanie dokumentów wagowych,
  • Archiwizacja dokumentacji wagowych,
  • Prowadzenie prac biurowych,
  • Współpraca z działami Logistyki i Planowania oraz działem Produkcji.
  • Wykształcenie min. zawodowe preferowane średnie,
  • Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub sprzedaży,
  • Umiejętność obsługi komputera, w szczególności Microsoft Excel,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku SAP i Hodim,
  • Komunikatywność; umiejętność współpracy z innymi.
  • Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku