Incydent Manager
IT Kontrakt Sp. z o.o.
ślaskie, PL
13 d. temu
  • przetwarzanie danych w systemach Banku wraz z tzw. zamknięciem dnia
  • wdrożenia zmian i nowych wersji
  • monitoring i utrzymanie w bezawaryjnym działaniu wszystkich systemów i aplikacji działających w Banku
  • monitoring serwerów i baz danych
  • zgłaszanie incydentów z nieprawidłowości w działaniu lub z awarii
  • wstępną analizę i dostarczenie danych niezbędnych do usunięcia awarii lub problemu przez dalsze linie wsparcia lub dostawców oprogramowania oraz dbanie by niezbędne poprawki jak najszybciej zostały wdrożone
  • rozwiązywanie incydentów jako II linia wsparcia dla Helpdesku i Hotline’u
  • komunikacja o zaistniałych problemach do innych działów IT i zainteresowanych właścicieli biznesowych
  • rozwój monitoringu
  • gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym
  • zainteresowanie szeroko pojętym IT i doświadczenie w tej dziedzinie (ok. roczne)
  • znajomość systemów Unixowe i Windows
  • znajomość relacyjnych baz danych (Oracle, MySQL)
  • podstawowa wiedzę zagadnień bankowości
  • dokładność, sumienność i odpowiedzialność
  • otwartość na zmiany, elastyczność
  • umiejętność działania wpływem stresu i w sytuacjach kryzysowych
  • postawa aktywnego słuchacza oraz kominukatywność
  • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • Stabilne zatrudnienie w profesjonalnym środowisku
  • Zróżnicowany zakres realizowanych projektów
  • Prywatna opieka medyczna i karta sportowa
  • Prawdziwy wpływ na rozwój Twojej ścieżki kariery
  • Pracę w zespole, dla którego Twoja opinia ma znaczenie
  • Imprezy integracyjne, wydarzenia sportowe
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku