MOŻESZ LICZYĆ NA : Płatny staż
WSPIERAJĄC NAS W :
działaniach Brand Managerów w realizacji projektów długo- i krótko-terminowych
kampaniach marketingowych : przygotowywaniu koncepcji kampanii, bieżącym koordynowaniu przydzielonych zadań, monitorowaniu przebiegu kampanii, przygotowaniu podsumowań bazujących na raportach
współpracy z zewnętrznymi dostawcami
przygotowywaniu ad-hoc prezentacji brandowych
działaniach związanych z rozwojem nowych produktów oraz kontakcie z konsumentami
codziennych działaniach operacyjnych (m.in. zarządzaniu budżetem czy procesowaniu zamówień zakupowych).
przygotowaniu raportów związanych z sytuacją rynkową na podstawie danych z raportów sprzedażowych wyciąganiem wniosków oraz rekomendowaniem nowych rozwiązań
JEŚLI :
wykazujesz się własną inicjatywą
jesteś dyspozycyjny / -na minimum 30 godzin tygodniowo
wyróżnia Cię kreatywność, dynamizm oraz niezależność w działaniu, a także dobra organizacja pracy i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
jesteś komunikatywny / -na i potrafisz pracować w zespole
bardzo dobrze znasz programy pakietu MS Office (MS Excel oraz PowerPoint)
bardzo dobrze znasz język angielski
posiadasz wcześniejsze doświadczenia w obszarze marketingu w postaci praktyk lub działalności w organizacjach studenckich będzie to Twój dodatkowy atut
APLIKUJ
Feel free to #JoinTheIdea
Więcej informacji na www.jti.com
Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys.
osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku : w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.