inspektor weterynaryjny
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grudziądzu
Grudziądz, PL
‎22 godz. temu
source : Kancelaria Premiera

WARUNKI PRACY

Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7 : 30 do 15 : 30.

Praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie na obszarze powiatu, wyjazdy służbowe.

Kontakt ze zwierzętami.

Praca w biurze przy komputerze.

ZAKRES ZADAŃ

  • Kontrola podmiotów zajmujących się produktami pochodzenia zwierzęcego.
  • Przeprowadzanie kontroli badania zwierząt rzeźnych i mięsa.
  • Prowadzenie rejestrów podmiotów nadzorowanych.
  • Pobieranie próbek do celów urzędowo przewidzianych badań.
  • Prowadzenie badań monitoringowych w zakresie wykrywania substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych i skażeń promieniotwórczych.
  • Kontrola gospodarstw wprowadzających na rynek zwierzęta lub produkty pochodzące z tych zwierząt.
  • Kontrola przestrzegania przepisów o ochronie zwierząt.
  • Sprawowanie nadzoru nad sprzedażą bezpośrednią produktów pochodzenia zwierzęcego, działalnością RHD.
  • Przygotowywanie decyzji administracyjnych, prowadzenie postępowania egzekucyjnego w drodze postępowania administracyjnego.
  • Prowadzenie postępowania mandatowego i przygotowywanie wniosków o ukaranie do organów ścigania.
  • Prowadzenie obowiązującej dokumentacji w ramach nadzoru, sporządzanie sprawozdań.
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie : wyższe tytuł lekarza weterynarii
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii.
  • Znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Inspekcji Weterynaryjnej.
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy kat. B.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek / kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek / kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru.
  • TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do : 10.11.2020
  • Decyduje data : wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów :
  • Inspekcja Weterynaryjna

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grudziądzu

    ul. Szosa Toruńska 7

    e-mail :

    sekretariat piwet.grudziadz.com.pl

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grudziądzu, ul. Szosa Toruńska 7, 86-300 Grudziądz, tel. 56 / 46-248-44
  • Kontakt do inspektora ochrony danych : Katarzyna Hypszer, tel. 664 901 111
  • Cel przetwarzania danych :
  • przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

  • Informacje o odbiorcach danych : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grudziądzu
  • Okres przechowywania danych :
  • czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

  • Uprawnienia : prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;prawo do usunięcia danych osobowych;
  • żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych :
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r.

    o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych :
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

    Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje : podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
  • INNE INFORMACJE :

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

    Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.

    Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o dalszym etapie rekrutacji.

    Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.

    W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru dokumentów.

    Po tym okresie oferty zostaną komisyjnie zniszczone.

    Dodatkowe informacje pod numerem telefonu : 56 / 46-248-44 w. 22.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku