E-Commerce Data Analyst
John Leggy Sp. z o.o.
Warszawa, PL
1 d. temu
source : Just Join IT

John Leggy to firma konsultingowa skupiona na marketingu i technologii, dostarczająca indywidualne, szyte na miarę rozwiązania wspierające online marketing, w celu umożliwienia lub zwiększenia wzrostu biznesu.

Naszym Klientom oferujemy tworzenie unikalnych środowisk, pozwalających na realizację zaawansowanych strategii marketingowych, mających na celu osiągnięcie konkretnych wyników.

Specjalizujemy się w implementacji technologii marketingowych umożliwiających serwowanie reklam, programatyczny zakup mediów, analitykę internetową, analizę danych, raportowanie, obsługę dużych zbiorów danych oraz wcielanie w życie sztucznej inteligencji.

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google w zakresie implementacji Google Marketing Platform.

Jako E-Commerce Data Analyst będziesz analizował(a) strony internetowe oraz aplikacje mobilne naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonego pomiaru metryk internetowych lub ogólnej wydajności witryn.

Analityk monitoruje i rozumie zachowania użytkowników stron internetowych oraz aplikacji jednocześnie pozostając na bieżąco z nowymi trendami analizy i strategii optymalizacji.

W szczególności, do Twoich obowiązków będzie należało :

  • zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
  • formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
  • przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
  • konfiguracja narzędzi Google Tag Manager / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer : zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
  • testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
  • przeprowadzanie analiz w oparciu o dane dostępne w interfejsach narzędziowych
  • ścisła współpraca z Project Managerem odpowiedzialnym za całokształt relacji z danym Klientem.
  • Oczekujemy :

  • znajomości Google Analytics (GA 4.0 będzie dodatkowym atutem)
  • znajomość Google Analytics for Firebase
  • znajomości Google Tag Managera
  • podstawowej znajomości javascript / SQL
  • umiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim
  • znajomość narzędzi Google Ads / Facebook Ads oraz Campaign Manager 360 będzie dodatkowym atutem
  • Oferujemy :

  • Jako certyfikowany partner Google zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk w kontekście organizacji i prowadzenia projektów analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki;
  • bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo :

  • zatrudnienie na pełen etat ( umowa o pracę )
  • duże możliwości rozwoju zawodowego
  • szkolenie (wewnętrzne oraz zewnętrzne)
  • niepowtarzalną atmosferę pracy
  • Aplikuj! Informujemy, że administratorem danych jest John Leggy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Bednarska 7 (dalej jako "administrator").

    Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osob...more

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku