Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Wsparcie techniczne z językiem słoweńskim, branża IT - możliwość pracy zdalnej
Numer referencyjny : MAKO
Miejsce pracy : Białystok
Zadania na stanowisku :
Świadczenie profesjonalnego serwisu klientom zgłaszającym problem / incydent
Zdolność do budowania i utrzymywania pozytywnych i profesjonalnych relacji z klientami
Obsługa komunikatorów (np. teams, mail, chat)
Bieżąca pomoc związana z branżą IT (podstawowe zagadnienia techniczne)
Przekazywanie problemów do drugiej i trzeciej linii wsparcia technicznego - w przypadku braku możliwości, samodzielnego rozwiązania problemu
Dbanie o utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania stawiane kandydatom :
Język angielski : b1 / b2 - minimalna wymagana znajomość
Język słoweński : b2 / c1 - minimalna wymagana znajomość
poziom języków, musi pozwalać na swobodną komunikację
umiejętności zrozumienia zgłaszanego problemu
dyspozycyjności do pracy 5 razy w ciągu tygodnia, po 8 godzin (łącznie 160 godzin w skali miesiąca)
wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
kultury osobistej
Nasz klient oferuje :
Pracę hybrydową lub stacjonarną dla osób zamieszkujących Kraków lub jego okolice
Pracę zdalną którą można wykonywać z całej Polski (dla osób mieszkających w innych rejonach kraju)
Możliwość pracy na I, II zmianę, zmianę nocną i w weekendy - elastyczny grafik (możliwość połączenia studiów z pracą)
Pracę na pełen etat
Stabilne i długoterminowe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Umowę o pracę
Ciągłe poszerzanie swoich kwalifikacji zawodowych, z zakresu obsługi klienta
Benefity dodawane do podstawowej pensji : ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np.
do okularów czy kursów językowych.
Aplikuj