Konsultant ds. wsparcia klienta z językiem polskim i angielskim
transcosmos
Poznań, Greater Poland Voivodeship, PL
3 d. temu

Description

Lokalizacja : Poznań, Polska

Wymiar etatu : 40 godzin / tydzień

Języki : polski i angielski

Jako Specjalista ds Wsparcia Klienta będziesz udzielać pomocy Klientom w kwestiach rozliczeń, edukowania Klientów na temat oferowanych usług i możliwości systemu, organizowania harmonogramów napraw pojazdów i instalacji urządzeń oraz rozwiązywania problemów związanych z systemem i sprzętem, zarówno w języku polskim jak i angielskim.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Telefoniczne i mailowe wspieranie Klientów
  • Asystowanie Klientom w zakresie pytań o umowy i płatności
  • Udzielanie kompleksowych odpowiedzi i edukowanie Klientów na temat urządzeń i oprogramowania.
  • Koordynowanie z Klientami wizyt techników celem instalacji urządzeń i systemów
  • Samodzielne diagnozowanie i zdalne rozwiązywanie problemów (np. problemy z kontami użytkowników, zmienianie ustawień)
  • Przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i potwierdzanie zgłoszeń od klientów zgodnie z przyjętymi standardami
  • Przestrzeganie wewnętrznych procedur Obsługi Klienta
  • Dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku