Pracownik help desk, obsługa klienta francuskojęzycznego - praca zdalna z językiem francuskim
L.M. Group Poland Sp. z o.o.
Białystok, podlaskie, Polska
2 d. temu

Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Pracownik help desk, obsługa klienta francuskojęzycznego - praca zdalna z językiem francuskim

Numer referencyjny : MAKO

Miejsce pracy : Białystok

Nasz klient oferuje :

  • Pracę zdalną którą można wykonywać z dowolnego miasta w Polsce
  • Pracę hybrydowa lub stacjonarną (osoby mieszkające w Krakowie lub okolicach)
  • Elastyczny system pracy (I,II i nocna zmiana, praca w weekendy)
  • Możliwość połączenia nauki z pracą na pełen etat
  • Uzyskanie kwalifikacji zawodowych lub poszerzenie posiadanych kompetencji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
  • Terminowość w wypłacaniu wynagrodzeń
  • Rozbudowany pakiet dodatków socjalnych : ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np.
  • do okularów czy kursów językowych.

    Wymagania stawiane kandydatom :

  • znajomość języka francuskiego : b2 / c1 oraz znajomość języka angielskiego : b2 / c1 (wymagane oba języki)
  • minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (help desk, IT Support itp)
  • swobody do prowadzenia konwersacji z klientami
  • dostępności do pracy w pełnym wymiarze godzin (5 razy w ciągu tygodnia)
  • umiejętności do organizowania czasu pracy
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność
  • otwartości na nowe wyzwania zawodowe
  • Zadania na stanowisku :

  • Przyjmowanie zgłoszeń od klienta francuskojęzycznego
  • Obsługa komunikatorów, mail, chat, telefon
  • Zapewnianie profesjonalnego serwisu klientom
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientem
  • Znajdywanie i proponowanie rozwiązań dopasowanych do klienta
  • Zrozumienie problemu klienta i oferowanie indywidualnych rozwiązań
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Swobody w komunikacji
  • Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia w przypadku braku możliwości rozwiązania sytuacji
  • Tworzenie dokumentacji na potrzeby klienta
  • Rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków
  • Aplikuj

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku