inspektor
Urząd Morski w Szczecinie
Szczecin, PL
‎15 godz. temu
source : Kancelaria Premiera

WARUNKI PRACY

  • praca w biurze / przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oraz w trudnych warunkach
  • terenowych wymagająca pełnej sprawności fizycznej (na znakach nawigacyjnych z udziałem jednostek pływających, dalbach, pławach oraz na wysokości - nabieżniki, drabiny, podesty itd.)

  • częsta praca na obiektach hydrotechnicznych i w pomieszczeniach ruchu elektrycznego
  • z użyciem transportu samochodowego i jednostek pływających,

  • brak wind, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
  • ZAKRES ZADAŃ

  • Kontrola i potwierdzanie zgodności faktur z faktycznym zużyciem energii elektrycznej we wszystkich obiektach Urzędu.
  • Tworzenie banku informacji w zakresie gospodarki energetycznej niezbędnego do prowadzenia i analiz bilansów energetycznych zużycia energii elektrycznej w Urzędzie, sprawozdawczość.
  • Udział w przeglądach okresowych budynków i obiektów Urzędu - branża elektryczna.
  • Aktualizacja, korygowanie i ewidencja umów (i przypisanych do nich układów rozliczeniowych) z dostawcami energii elektrycznej celem zapewnienia rzeczywistych potrzeb energetycznych Urzędu.
  • Kontrola, rozliczanie, ustalanie ryczałtów, przygotowywanie warunków technicznych i umów z pododbiorcami energii elektrycznej z zalicznikowej sieci Urzędu.
  • Wdrażanie optymalnych rozwiązań w zakresie gospodarki elektroenergetycznej.
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie : średnie
  • Aktualne świadectwo kwalifikacyjne kat .E do 1 kV
  • Znajomość zagadnień elektroenergetycznych
  • Dobra umiejętność obsługi sprzętu komputerowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie : średnie techniczne
  • Świadectwo kwalifikacyjne kat. D do 1 kV
  • Znajomość zagadnień związanych z rozliczeniami energii elektrycznej
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kserokopia aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego kat .E do 1 kV
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek / kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek / kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kserokopia świadectwa kwalifikacyjnego kat. D do 1 kV
  • TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do : 07.07.2020
  • Decyduje data : stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów :
  • Urząd Morski w Szczecinie

    Wydział Spraw Pracowniczych, pok. 221 a

    Pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego : Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych : Telefon - 91 4403-309, email - IOD ums.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych :
  • przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

  • Informacje o odbiorcach danych : Komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie.
  • Okres przechowywania danych :
  • czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

  • Uprawnienia : prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;prawo do usunięcia danych osobowych;
  • żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych :
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r.

    o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych :
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

    Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje : podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
  • INNE INFORMACJE :

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).

    Wymagane dokumenty tj. życiorys (c.v.), list motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

    Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikują się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.

    Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel. : 91 4403 311 / 307. Dodatkowe informacje dotyczące wyniku naboru pod nr tel. : 91 4403410.

    Wynagrodzenie zasadnicze : 3 800,00 zł + dodatek stażowy.

    Urząd Morski w Szczecinie jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku