Księgowy/a – Akademia Księgowych METRO
METRO Global Solution Center sp. z o.o.
Szczecin, zachodniopomorskie, Polska
4 d. temu
source : Pracuj.pl

Księgowy / a Akademia Księgowych METRO

Miejsce pracy : Szczecin

Twój zakres obowiązków

Księgowość to Twoja pasja? Masz doświadczenie, znasz i rozumiesz procesy księgowe? Praca w środowisku międzynarodowym wydaje Ci się interesująca, a jedyne co Cię przed nią powstrzymuje to brak znajomości języka angielskiego?

Mamy na to rozwiązanie.

Akademia Księgowych to projekt szkoleniowy, który skutecznie pomoże Ci połączyć pracę na stanowisku księgowym w METRO z intensywnym rozwojem języka angielskiego.

W trakcie trwania Akademii Twój czas pracy będzie dzielił się pomiędzy zadania księgowe i zajęcia angielskiego. Po kilku miesiącach komunikacja w języku angielskim nie będzie już dla Ciebie wyzwaniem.

Czym będziesz się zajmować obok rozwijania kompetencji językowych?

W ramach działu należności - AR, m.in :

  • wystawianiem i księgowaniem faktur, księgowaniem i rozliczaniem wyciągów bankowych, rozliczaniem pozycji na kontach odbiorców,
  • księgowaniem oraz uzgadnianiem sprzedaży mającej miejsce w sklepach Makro / MetroCash&Carry,
  • rozliczaniem kont związanych ze sprzedażą (środki płatności takie jak gotówka, karty kredytowe, vouchery itd.),
  • przygotowywaniem i potwierdzeniem sald oraz uzgodnieniami dla kont księgi głównej związanymi z procesami należności oraz zobowiązań,
  • księgowaniem rezerwy na przeterminowane należności lub odpisu na nieściągalne należności, przygotowywaniem wezwań do zapłaty,
  • księgowaniem wyceny należności,
  • uzgodnieniami rachunków bankowych,
  • terminowym przetwarzaniem zapytań klientów i odpowiadaniem na nie,
  • wyjaśnianiem różnic na kontach pod opieką zespołu AR,
  • przygotowywaniem raportów z obszaru AR dla działu księgi głównej oraz klientów.
  • W ramach księgi głównej - GA, m.in. :

  • księgowaniem transakcji dotyczących zapasów, środków trwałych, podatków,
  • kalkulacją i księgowaniem rozliczeń międzyokresowych przychodów i kosztów, rezerw kosztowych oraz odpisów aktualizujących,
  • monitoringiem i analizą kont księgi głównej w tym wyjaśnianiem rozbieżności / odchyleń,
  • raportowaniem sprawozdań finansowych zgodnie z IFRS,
  • raportowaniem Forecast'ów,
  • uzgodnieniem rozrachunków grupowych (Intercompany),
  • przygotowywaniem raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (np. audyt),
  • przygotowywaniem deklaracji podatkowych,
  • analizą i implementacją zmian w IFRS.
  • A ponadto będziesz mieć możliwość :

  • czynnego udziału w projektach związanych z usprawnianiem procesów księgowych,
  • opracowywania i wdrażania procesów i procedur księgowych,
  • bieżącej pracy z klientem w ramach świadczenia najwyższej jakości usług (również w innych językach, jeśli takie znasz),
  • udziału w aktywnościach związanych z zamknięciem miesiąca,
  • codziennej pracy i doskonalenia swoich umiejętności w programie SAP oraz Excel.
  • Nasze wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunkowe : ekonomia / finanse / księgowość),
  • co najmniej rok doświadczenia w przynajmniej jednym obszarze księgowym lub np. w biurze rachunkowym,
  • znajomość języka angielskiego (poziom A2-B1),
  • gotowość i motywacja do podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie znajomości języka angielskiego,
  • myślenie analityczne, wrodzona ciekawość i dążenie do wiedzy,
  • zdolność do pracy pod presją czasu,
  • otwartość i zorientowanie na pracę zespołową.
  • To oferujemy

  • intensywny cykl szkoleń języka angielskiego, dzięki któremu będziesz mieć możliwość pracy operacyjnej również po angielsku,
  • możliwość wykorzystania zdobytej / poszerzonej wiedzy z języka angielskiego każdego dnia od samego początku trwania programu szkoleniowego,
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, która ciągle się rozrasta,
  • szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach księgowości,
  • obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (z zakresu księgowości, oprogramowania - SAP, kompetencji miękkich oraz nauki języków obcych),
  • prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie, także dla członków rodziny,
  • świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS, czyli wczasy pod gruszą i dodatek na Święta,
  • dofinansowaną kartę sportową,
  • miesięczny dodatek do pensji za znajomość dodatkowego języka,
  • integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach,
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta,
  • pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina.
  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • pakiet relokacyjny
  • dofinansowanie do platformy streamingowej
  • program rekomendacji pracowników
  • METRO Global Solution Center sp. z o.o.

    METRO Global Solution Center jest odpowiedzialne za procesy finansowo-księgowe dla METRO, wiodącej międzynarodowej firmy hurtowej z siedzibą w Niemczech.

    Znajdziesz tutaj ekscytujące możliwości rozwoju, impuls do podnoszenia kwalifikacji, kulturę opartą na wzajemnym szacunku i współpracy, a przede wszystkim nieformalną, a zarazem międzynarodową atmosferę.

    Dołącz do nas i pracuj z najlepszymi i dla najlepszych!

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku