CUSTOMER SERVICE COORDINATOR
TAP.TALENT
Wrocław, Polska
5 d. temu
source : Jobs.pl

Main duties :

  • Define or validate Team objectives, KPI’s and targets
  • Support Customer Service team in day-to-day topics in accordance with Service Level Agreement
  • Manage and control all processes and flows of goods and information related to specific
  • Customers, including production and materials requirements planning, customer care, replenishment, warehousing and distribution (in an end-to-end perspective)
  • Monitor reports & surveys from Customers and take actions as required
  • Performance monitoring, based on Customer focused end-to-end process indicators
  • Customer Service Levels on a daily basis;
  • Leading and motivating a team in order to secure required contracted customer service level
  • Main requirements :

  • Academic degree (preferred area of logistics, management, economics)
  • Minimum 1 years of experience in role of customer service
  • Experience in team management, high leadership and decision-making abilities
  • Working well under pressure, ability to perform complex tasks under changing conditions
  • Excellent interpersonal skills
  • Very good command of English
  • Advanced IT literacy (MS Office, SAP)
  • Organizational skills
  • Goal oriented
  • Negotiation and analytical skills
  • Our offer :

  • Challenging and rewarding job within a dynamically growing and prospective multinational organization
  • Events, integrations for employees
  • Development possibilities in international environment
  • Unique opportunity to participate in interesting international projects
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (RODO).

    Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku