Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem rosyjskim i ukraińskim
TPG Katowice Sp. z o. o.
Katowice, PL
4 d. temu
source : Aplikuj.pl

Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez kontakt telefoniczny (przychodzący), live chat, email Wsparcie techniczne, przeprowadzanie diagnostyki urządzeń Aktualizacja danych w systemie Przyjmowanie reklamacji Dbanie o pozytywne relacje z klientami i wizerunek firmy

Zgłoś tę pracę
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku